Letní produktová kampaň operátora Telly nabízí 20procentní slevu na balíčky Střední (111 TV kanálů) a Velký (127 TV kanálů). Dlouhodobě platí, že balíček Střední je mezi zákazníky Telly nejoblíbenější.
Fanoušci sportu mají navíc v rámci letní kampaně možnost přikoupit si balíček HBO včetně streamingové služby Max plné prémiového obsahu za zvýhodněnou cenu 100 Kč na šest měsíců namísto standardních 250 Kč.
Sledujte Spartu v boji o Ligu mistrů s iDNES Premium zdarma |
Novinkou je pak díky partnerství s mediální skupinou Mafra roční předplatné iDnes Premium pro všechny nové zákazníky.
Služba iDnes Premium přináší přístup k tisícům uzamčeným článkům, dále nabízí elektronické knihy nebo časopisy zdarma a možnost přednostního nákupu vstupenek na vybrané kulturní či sportovní akce. Roční předplatné v ceně 890 korun dostanou všichni noví zákazníci Telly, kteří si v rámci internetové televize zakoupí kterýkoliv ze tří základních balíčků - Malý, Střední nebo Velký.
Šéf Telly Rusnák: Snažíme se kombinovat sport a rodinné programy |
„Jsem rád, že naše letošní letní kampaň nabízí nové, v naší produktové kampani dosud nezahrnuté zvýhodněné nabídky, zejména možnost přístupu ke všem článkům na zpravodajském serveru iDnes.cz,“ říká marketingový ředitel Telly Jan Schöppel.