Podle veřejnoprávní stanice byl sobotní hlavní vysílací čas s podílem 15,7 procenta nejsledovanějším v historii ČT24.
Sobotní volební vysílání České televize odstartovalo na zpravodajském kanále ČT24 v 10:00 hodin Volebním centrem, ve kterém Daniel Stach nabídl vědecký pohled na volby. Ve 13:30 hodin začali Marcela Augustová a Michal Kubal moderovat Volební studio, které trvalo bez přerušení 5,5 hodiny. V průměru jej vidělo 627 tisíc diváků při podílu na publiku 31,1 procenta.
Události vysílané na ČT24 dosáhly na svou rekordní sledovanost. Nenechalo si je ujít 869 tisíc diváků, v součtu s vysíláním na ostatních programech si je pustilo více než 1,5 milionu diváků při podílu na publiku 43,4 procenta. To je zároveň jejich nejvyšší letošní podíl na sledovanosti.
Nejsledovanější předvolební debata byla na ČT, přilákala milion diváků |
Sobotní volební blok včetně závěrečného rozhodnutí, kdo bude vést zemi další čtyři roky, na TV Nova zaujal 18,27 procenta diváků v cílové skupině 15–54 u obrazovek a alespoň deset minut v kuse ho sledovalo 1 521 000 diváků v kategorii 4+.
Volby do Poslanecké sněmovny 2021 na iDNES.cz |
Nova v sobotu vysílala od 13:00 na TV Nova a od 12:00 na TN LIVE. Živé vysílání ze zpravodajského studia se střídalo se speciálními studii u Rudolfina, na Valdštejnském náměstí či záběry z jednotlivých volebních štábů. Speciální vysílání uváděli Rey Koranteng, Bára Divišová a Háta Sassmannová a doplnily ho analýzy, komentáře a výsledky v unikátní grafické podobě. Sobotní Televizní noviny pak oslovily 27,31 procenta diváků v kategorii 15–54 a v širší cílové skupině 4+ je vidělo 977 tisíc diváků.
„Jsem hrdý na náš tým a na to, jak jsme všechno zvládli, všem ještě jednou děkuji. Předsevzali jsme si heslo, že volby jsou letos na Nově, a musím říct, že tomu tak skutečně bylo. Znovu jsme ukázali, že umíme dělat seriozní politické debaty a náročný zpravodajský obsah, a potvrdili jsme svou pozici jedničky na televizním trhu,“ shrnul ředitel sekce zpravodajství a publicistiky TV Nova Kamil Houska.
Předvolební a volební vysílání CNN Prima News přilákalo k obrazovkám v týdnu od 4. do 10. října 1,6 procenta diváků, což je dosavadní týdenní maximum. Rekordní byl i celkový zásah diváků, který minulý týden překonal dva miliony.
Volební vysílání vyvrcholilo sobotním celodenním studiem s moderátory Terezií Tománkovou, Markétou Fialovou a Liborem Boučkem.
„Chci poděkovat celému týmu CNN Prima NEWS za dobře odvedenou práci a nasazení v týdnech bezprostředně před volbami i při volebním víkendu. Věřím, že televizní i online část redakce CNN Prima NEWS ukázala, že dokáže udělat jeden z nejlepších zpravodajských servisů v Česku. Práce ale rozhodně nekončí. I dál budeme chystat speciální vysílání a sledovat povolební situaci a vyjednávání 24 hodin denně,“ uvedl šéfredaktor zpravodajství a publicistiky CNN Prima NEWS Pavel Štrunc.