„EMEA Sabre Awards představují oslavu naprosté špičky evropského PR. Z 2 000 přihlášených prací se jen hrstce podaří nominaci přetavit v reálné ocenění. Fakt, že jediné tuzemské zlato putuje právě k nám, je tak o to cennější,“ uvedl zakladatel agentury Svengali Communications Marek Pražák.
Zároveň poděkoval celému týmu, který se na projektu podílel, a také Plzeňskému Prazdroji.
„Jeho odvaha vydat se mimo vyšlapané stezky nám totiž pravidelně připomíná, že obor PR může být nejen efektivní nástroj komunikace, ale i zábava,“ poznamenal Pražák.
Kytky pro chmel se tak suverénně zařadily po bok nejúspěšnějších tuzemských PR kampaní posledních let. Na loňském vyhlášení České ceny za PR – Lemur si projekt odnesl celkem tři ocenění včetně Grand Prix. Na konci roku pak kampaň ocenila porota soutěže Effie Czech Republic druhým místem v kategorii PR.
Zlatý středník má ČT, agenturou roku je opět Svengali. PR Klub se přejmenoval![]() |
V rámci projektu bylo osázeno deset chmelnic na Žatecku rostlinami, které po vykvetení vytvořily neobvyklé barevné scenérie včetně obřího půllitru. Rostliny však neplnily pouze okrasnou funkci. Vhodně vysazené rostliny pomáhají vyživovat pole, zadržují v půdě vláhu a brání její erozi. Právě na tyto přínosy mimo jiné projekt upozornil.
Na chmelnici rozkvetl obří půllitr, odborníci zkoumají vliv bylin na půdu![]() |
SABRE Awards patří k nejprestižnějším oceněním v oblasti komunikace a public relations na světě. Každoročně je udělována nejlepším projektům a kampaním jak na globální úrovni, tak v rámci jednotlivých regionů.