Nejvyšší sledovanost mělo volební studio na stanici ČT24. „Volební studio od sečtení výsledků do startu Událostí si pustilo přes 2,3 milionu diváků, celé pětihodinové vysílání sledovalo průměrně 921 tisíc diváků, tedy třetina lidí u obrazovek. Nejsledovanějším bylo vystoupení nově zvoleného prezidenta ve volebním štábu, které vidělo 1,25 milionu lidí, tedy přes 41 procent publika u televizí,“ sdělila ČTK mluvčí České televize Karolína Blinková.
Hlavní zpravodajskou relaci České televize Události vidělo 1,2 milionu diváků, podíl na publiku dosáhl 35,69 procenta. Večerní rozhovor s nově zvoleným prezidentem Petrem Pavlem sledovalo 1,1 milionu lidí.
Sobotní živé kontinuální vysílání výsledků prezidentských voleb na TV Nova dosáhlo celkového zásahu 1,388 milionu diváků starších čtyř let, kteří ho sledovali alespoň tři minuty v kuse.
V neděli večer pak Nova odvysílala rozhovor s budoucí hlavou státu ze zámecké kaple v Roudnici nad Labem, který oslovil 24 procent diváků u televizních obrazovek v cílové skupině 15-54. „Tuto část Cesty na Hrad po celou dobu sledovalo v průměru 808 tisíc diváků starších čtyř let a dosáhla celkového zásahu 1,198 milionu diváků starších čtyř let (sledovali alespoň tři minuty),“ doplnila mluvčí.
Televizní volební studia sledovaly stovky tisíc diváků, vyhrála ČT24![]() |
Kontinuální volební vysílání nechybělo ani na Primě. „Stanici CNN Prima News si o víkendu alespoň na tři minuty pustilo 1,727 milionu dospělých diváků v cílové skupině 15 +. Během sobotního sčítání hlasů dosahoval share stanice ve stejné cílové kategorii až na 11 %,“ uvedl za Primu Matěj Štýs.
V době finálního potvrzení vítěze prezidentských voleb sledovalo pořad Hledá se prezident na 283 tisíc diváků v cílové skupině 15+ při share 9,42 %, jednalo se o její nejsledovanější pořad. Nejexponovanější minuty sobotního volebního vysílání sledovalo na této stanici až 331 diváků v kategorii 15+.