| foto: Mediahub

Reklama na tvrdý alkohol roste závratným tempem

Češi mají v prioritách jasno, a marketéři to vědí. Ceníková hodnota reklamy na lihoviny vzrostla meziročně o pětinu.

V období leden - říjen 2015 činila ceníková hodnota reklamy na lihoviny 413  milionů korun, což je v meziročním srovnání o pětinu více oproti loňsku. Nejvíce se snaží firmy, distribuující bylinné likéry - vyplývá to z údajů výzkumu Nielsen Admosphere.

Firmy s bylinnými likéry objednaly za nejvíce peněz a zároveň zadaly nejvíce reklam - do října jich zadaly vice než 14.000. ?V ceníkových cenách se jedná o nárůst o 70 procent. ?Na druhém místě se v prvních desíti měsících roku 2015  umístila kategorie whisky s celkem 13 450 reklamami. Obě kategorie pak mají ve svém segmentu drtivou většinu.


Video