„I po pětapadesáté cítíme vděk a radost z přízně našich posluchačů. I tentokrát musím říct, že musíme stále pracovat na všech základních pilířích našeho vysílání, a přitom se pouštět i do nových výzev,“ komentoval aktuální výsledky generální ředitel Rádia Impuls Jiří Hrabák.
Dodal, že jednou z takových výzev je například cesta Zuřivého reportéra Aleše Růžičky „Moskvičem do Moskvy“, která volně navazuje na jeho dobrodružství „Berlingem o berlích do Berlína“. „Ani tentokrát nevíme, jestli se mu jeho mise podaří, věříme ale, že už za pár dní přinese našim posluchačům spoustu zábavných okamžiků a v pořádku se vrátí i s moskvičem,“ poznamenal Hrabák.
V úterý 25. února pak Rádio Impuls oslaví 21. narozeniny a opět Svátkem české muziky. „Vysílání bude plné živé české hudby, hvězdných hostů, odhalíme další velká jména, která vystoupí na letošním pátém ročníku Českého mejdanu s Impulsem, zveřejníme vítěze ankety o Nejoblíbenější píseň posluchačů Rádia Impuls za rok 2019. Únor mnohdy bývá ospalým měsícem, ale u nás v Rádiu Impuls to neplatí,“ připomněl generální ředitel Rádia Impuls.
Rádiu Impuls podle výsledků Radioprojektu za III. a IV. čtvrtletí 2020 naladí týdně 1, 9 milionů posluchačů, denně pak lehce přes milion. Drží 13,1% podíl z celkového rozhlasového trhu.
Za Rádiem Impuls skončila podle aktuálních výsledků hlavního výzkumu poslechovosti rádií v České republice stanice Český rozhlas - Radiožurnál. Posílily také stanice Český rozhlas Dvojka a Český rozhlas D-dur, oznámil rozhlas v tiskové zprávě.
„Aktuální výsledky Českého rozhlasu ukazují, že se Českému rozhlasu daří oslovovat posluchače svým programem a tématy. Věřím, že v tomto trendu budeme pokračovat,“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.