Prima KRIMI společně se všemi ostatními kanály FTV Prima tvoří v síti R2B2 největší podíl na českých stanicích v programatické síti a to jak do počtu, tak i odbavenými impresemi reklamy. Nabízené switch-in reklamní formáty (divákovi se zobrazují hned po zapnutí kanálu nebo přepnutí na něj) zůstávají stejné jako u ostatních stanic FTV Prima, tedy nejoblíbenější Banner a Push 2 Play, který je kombinací banneru s videospotem. Ve videotékách pak lze nakupovat reklamní prostor pro videospoty skrzre formáty preroll, midroll a postroll (přehrání reklamy před pořadem, v jeho průběhu a po jeho skončení).
R2B2 také plánuje během několika týdnů umožnit využití obsahového cílení i na kanál Prima KRIMI. „Přesto, že kanál je úzce tématicky zaměřen, i tak na něm chceme nabídnout obsahové cílení. Zadavatelům se tímto otevřou ještě větší možnosti, jak zasáhnout správné publikum bez nutnosti nadbytečných investic, což je vždy vítaný faktor,“ říká František Bauma, šéf produktu R2B2.
Společnost R2B2 nabízí programatický nákup reklamního prostoru v HbbTV už druhým rokem. Do její sítě je připojeno celkově 13 televizních stanic z Česka a ze Slovenska. Podle čísel prezentovaných společností R2B2 na konferenci TV CON, roste meziročně programatická reklama v HbbTV o více než 200 %. Společně s tím roste také počet diváků HbbTV, který v letošním březnu dosáhl 1,9 milionu, jak uvedl Daniel Grunt z FTV Prima.