„Skupinu Prima tvoří čtrnáct společností působících v různých segmentech mediálního trhu. Díky této rozmanitosti dokážeme klientům nabídnout komplexní mediální servis a realizovat jejich kampaně pohodlně pod jednou střechou,“ komentoval výsledky generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.
„Letos poprvé v historii představujeme konsolidované finanční výsledky za uplynulý rok, které atakovaly hranici sedmi miliard korun. Jde o mimořádně úspěšné období, potvrzující správnost našeho strategického směřování i nového segmentového systému řízení,“ připojil Singer.
Vypočetl, že největší část tržeb stále tvoří televizní reklama, dynamicky ale rostou i příjmy z rádiového a digitálního prostředí.
Vlastní televizní stanice skupiny Prima i ty obchodované Media Clubem v uplynulém roce zůstaly dominantním zdrojem tržeb, generovaly přes dvě třetiny všech příjmů.
Výrazný meziroční nárůst zaznamenala rovněž rádia, kde se sdružují jak stanice Radio United Broadcasting, tak i další přední rádia jako Impuls, Evropa 2, Frekvence 1, Rock Zone, Bonton, rádio Dechovka. Tržby v oblasti rádií činily téměř jednu miliardu korun.
Prima vytváří interní kreativní divizi, bude součástí marketingu a PR![]() |
V online kategorii se dařilo nejen online projektům skupiny Prima (včetně prima+ a CNNPrima.cz), ale i dalším digitálním platformám zastupovaným Media Clubem a Impression Media. Celkové tržby z online médií v meziročním srovnání výrazně vzrostly a přiblížily se hranici půl miliardy korun. Stejný objem tržeb tvořily i ostatní poskytované služby.
„Jsem přesvědčen, že nové rozdělení do segmentů nám umožní ještě lépe monetizovat obsah na různých platformách a cílit na konkrétní skupiny diváků,“ uzavřel generální ředitel Primy.
Skupina Prima letos nově rozdělila řízení firmy do pěti klíčových produktových segmentů: Televize, streamovací služba prima+, rádio, Digital Media a distribuce & OTT.
Prima mění strukturu vedení, streamovací službu prima+ povede Jan Maxa![]() |
Skupina Prima na českém trhu působí již od roku 1993. V současné době provozuje vysílání třinácti celoplošných televizních a šesti rozhlasových stanic, dvou desítek webových portálů a více než padesáti profilů na sociálních sítích. Vydává také tištěné magazíny a pořádá eventy pro novináře, klienty i veřejnost.