Media Club měl v červenci celodenní share 33,20 % v cílové skupině 15+, což znamená meziroční nárůst o 1,29 procentního bodu a prime time share
33,83 % v téže kategorii diváků s meziročním nárůstem o 0,76 procentního bodu.
U diváků 15+ skupina Prima dosáhla celodenní share 24,56 %, meziroční nárůst o 1,15 procentního bodu, a prime time share 25,39 % s meziročním nárůstem o 0,48 procentního bodu.
Mezi nejsledovanější červencové pořady na Primě patřil seriál Vinaři, jehož nejsledovanější díl 9. července vidělo 598 tisíc diváků (share 17,96 %) starších 15 let. Mezi filmy zvítězil ve stejné divácké skupině Poklad na Stříbrném jezeře, který vidělo 13. července 567 tisíc diváků (share 18,28 %).
Podzimní Prima uvede novinky Sestřičky Modrý kód a Zlatá maska |
Největší zájem diváků od začátku svého vysílání zaznamenal filmový kanál Prima MAX, celodenní share měl v červenci
3,19 % a v prime time share 3,01 % u diváků 15+.
Pozadu nezůstal ani kanál Prima KRIMI, který dosáhl v téže kategorii diváků celodenní share 3,24 % a prime share 3,49 %. Celodenní share stanice Prima LOVE byl 2,77 % a prime time share 3,09 % a meziročně rostl i kanál Prima ZOOM – průměrný celodenní share měl 2,07 % u diváků nad 15 let.