Úspěšný týden má za sebou i obchodní zastupitelství Media Club, které dosáhlo ve 35. týdnu celodenní share 37,25 % ve strategické cílové skupině 15–69 let.
Skupina Prima měla ve 35. týdnu prime time share 29,29% a v sobotu 4. září měla dokonce prime time share 35,62 % v kategorii diváků 15–69 let, čímž se stala vítězem dne, uvedla Prima v tiskové zprávě.
RECENZE: Seriálová nit, která vede od Dvojky na zabití k Ochránci |
Prima se tak stala vítězem ve sledovanosti po šesté v týdnu. Už během pracovních dnů minulého týdne totiž s novinkami hned pět večerů za sebou přilákala k obrazovkám nejvíce diváků v cílové skupině 15+ v nejsledovanějším čase.
Mezi nezpravodajskými pořady diváky lákaly hlavně nové seriály 1. MISE a Hvězdy nad hlavou. Dařilo se také zábavným pořadům ve druhém večerním slotu.
Prima byla pětkrát za sebou vítězem večera ve sledovanosti |