Popcorn a Top dívky cílily na čtenářky ve věku 11 až 18 let. Na českém trhu vycházely od roku 1999 v licenci tehdejšího vydavatelství Axel Springer Praha. Společnost Empresa Media, která zajišťovala produkci těchto časopisů, oba magazíny zastavila, píše server Mediaguru.
Empresa Media převzala vydávání obou časopisů v roce 2011. Licenční smlouvy uzavřela s německým vydavatelstvím Vision Media.
Prodaný náklad časopisu Popcorn, který byl původně hudebním magazínem a od roku 2002 se rozšířil i o témata zaměřená na životní styl, módu či krásu, se letos v září pohyboval kolem 12 tisíc výtisků. V případě časopisu Top dívky to bylo necelých deset tisíc výtisků.
Empresa Media podle Mediaguru nebude vydávat ani týdeník MarketingSalesMedia.
Ukončení časopisů Popcorn a Top dívky, které nastalo k 15. říjnu, reaguje na proměny mediálního chování náctiletých čtenářů. Z trhu už postupně zmizely například časopisy Bravo, Bravo Girl, Dívka či CosmoGirl. Neujal se ani pokus v podobě časopisu pro youtubery JJ magazín, který nevycházel ani rok, doplnil server.