„Digitální kupon jsme uvítali s otevřenou náručí a nikoho nenapadlo, že bude dosahovat tak skvělých výsledků. Čísla nás stále utvrzují v tom, že kupon je dnes už nepostradatelný nástroj pro růst našich tržeb,“ popsala Michaela Půrová ze společnosti s.Oliver CZ&SK.
PassMachine totiž umožňuje společnostem přímo a hromadně či jednotlivě oslovit zákazníka a v kombinaci s polohovou notifikací přesně zacílit nabídky na jeho potřeby a zájmy.
Digitální peněženku si oblíbili hlavně mladí. Obvykle v ní mají tisícovku |
Technologii lze navíc snadno integrovat do stávajících systémů, což umožňuje automatizaci klíčových procesů.
„Digitální karty PassMachine jsou pro nás v Yves Rocher skvělým doplňkem našeho věrnostního klubu a aplikace na pěti trzích, kde působíme: v Česku, na Slovensku, v Polsku, Rumunsku a Maďarsku. Díky těmto digitálním kartám v mobilní aplikaci můžeme lépe posilovat vztahy se zákazníky a oslovit více lidí,“ uvedl generální ředitel Yves Rocher Miroslav Kubricht.
Zákazníci pak na digitální kartě zase ocení její jednoduchost a komfort. Karta se dá snadno uložit do mobilních peněženek, kde může mít zákazník všechny karty na jednom místě, bez stahování dalších aplikací.
Kartu lze aktualizovat v reálném čase a tím získávat rychlé informace o novinkách, slevách nebo speciálních akcích.
Digitální karty navíc nezabírají žádné místo v paměti telefonu a jsou stále dostupné díky Apple Wallet a Google Peněžence.
„Téměř deset let jsme v Knihy Dobrovský používali plastové věrnostní karty, ale i díky digitálním kartám PassMachine se nám podařilo celý proces zjednodušit a přenést do plně digitálního prostředí. Tím jsme nejen upevnili vztahy se stávajícími zákazníky, ale také oslovili nové,“ připojil zkušenost marketingový ředitel Adam Pýcha.