Nové oddělení má spoluvytvářet s ostatními částmi marketingové sekce komplexní řešení marketingových kampaní pro jednotlivé formáty vysílání Novy a rovněž zodpovídat za dodržování strategie, plánů a harmonogramu jednotlivých částí kampaní. Producentské úkoly Jaroslava Štefka se z kreativy podle Médiáře rozšíří i na marketing.
„Po devíti a půl letech jsem se rozhodl přijmout nové výzvy v propojení designu, sportu a nových technologií – v oblastech, které mě vždy naplňovaly nejvíc, a to na širší, víc globální platformě, kde se zase mohu učit nové věci a uplatňovat své zkušenosti z tvorby v kreativním průmyslu a mediální sféře,“ řekl serveru Záruba.
TV Nova poprvé vysílala z nového studia Televizních novin |
„Podařilo se nám realizovat řadu úspěšných projektů a vystavět zkušený kreativní tým plný profesionálů. Nová zpravodajská studia, staniční design, nové sportovní stanice a nepřeberné množství programových kampaní,“ doplnil.
Alan Záruba na Nově řídil například projekty kompletní vizuální proměny Televizních novin a dalších publicistických pořadů, sportovních stanic Nova Sport, rebrandingu staniční grafiky a digitálních platforem. Podle webových stránek Novy má téměř 25 let zkušeností z oblasti grafického designu a vizuální komunikace. Věnuje se rovněž TV grafice, typografii, odborné pedagogické, publikační, kurátorské a nakladatelské činnosti. V oblasti médií působí od roku 2006, nejdříve jako vedoucí designér v České televizi, poté jako Art Director zpravodajství a od roku 2014 jako kreativní ředitel skupiny Nova.