SuperStar vyhrála Slovenka Barbora Piešová. Porotkyně Bagárová chyběla |
Letošní ročník pěvecké soutěže u televizních obrazovek v průměru sledovalo 29,13 procenta diváků kategorie 15-54 let. Oproti minulému ročníku, který byl vysílán v roce 2018, divácký zájem vzrostl o 4,55 procentních bodů (share 15-54). V širší cílové skupině 4+ pěveckou soutěž v průměru sledovalo 959 tisíc diváků a nejvíce zaujala ženy v cílové skupině 15-24 let, jejichž podíl na sledovanosti dosáhl 51,25 procenta.
Nova v tiskové zprávě slíbila, že díky úspěchu letošní řady SuperStar se diváci mohou těšit na další, v pořadí už sedmou, řadu soutěže.
Skupina TV Nova v minulém týdnu souhrnně programem svých stanic v prime time zaujala 34,98 procenta diváků v kategorii 15-54 u televizních obrazovek a opět potvrdila pozici nejsledovanější televizní skupiny na českém trhu.
Nejvíce diváků k obrazovkám Novy v 22. týdnu 2020 lákaly Televizní noviny, 32,62 procenta diváků v cílové skupině 15-54 u televizních obrazovek, a kuchařská show MasterChef Česko, která oslovila 37,79 procenta diváků ve stejné kategorii a stala se nejsledovanějším televizním pořadem minulého týdne v této kategorii.