„Spoluprací s LOOQME jednak rozšiřujeme datovou základnu, ale především dokážeme poskytnout to, na čem jsme si vždy dávali záležet – porozumění a interpretaci dat. Za poslední rok jsme klientům pomáhali s řadou případů krizové komunikace v souvislosti s válečným konfliktem, ale také s hledáním a analýzou příležitostí přímo na Ukrajině“, vysvětluje hlavní přínosy partnerství (nejen) pro české klienty Petr Herian, předseda představenstva společnosti Newton.
„Newton Media a LOOQME tvoří silný technologický multiproduktový tým. Spolupráce a sdílení zkušeností nám umožní rychlejší vývoj produktu a bezproblémovou práci navzdory válečným podmínkám. Mezi důležité výhody patří také lepší porozumění trhu EU.“
Nechci, aby Ukrajina dopadla jako Maďarsko, říká analytik Hlibovyckyj |
Herian zároveň zdůrazňuje, že vůle a chuť prohloubit spolupráci nebyla založena jen na byznysovém pohledu. České firmě s více než 27letou historií šlo v první řadě o prohloubení vazeb a pomoc kolegům z oboru. „Tak jako velké množství lidí a firem napříč Evropou, i my hledali cestu, jak pomoci. Spolupráce s LOOQME se pro nás, mimo řadu dalších aktivit, stala jedním z hlavních pilířů, jak můžeme přispět firmám zvládnout krizové období“, říká Herian.
Produkty LOOQME stejně jako produkty Newton Media pomáhají firmám sledovat reputaci, pochopit a měřit dopad komunikace na obchodní výsledky a efektivně plnit cíle spojené se sledováním a analýzou mediálního prostoru.
Česká společnost Newton Media tímto krokem pokračuje v trendu další expanze do zahraničí. Nedávno tak firma například oznámila spojení s irskou Media HQ, která se specializuje na analýzu a distribuci tiskových zpráv a sdělení.