„Po loňském úspěšném šampionátu z Prahy, který zasáhl na ČT sport 6,8 milionu diváků, jsme opět zaznamenali obrovský zájem fanoušků o mistrovství světa v hokeji. Sledovanost znovu ukázala, jak silné pouto mají Češi k národnímu týmu a jak důležitou roli hraje veřejnoprávní vysílání v jejich sportovním zážitku,“ uvedl výkonný ředitel ČT sport Jiří Ponikelský.
Tradičně nejsledovanější byly zápasy české reprezentace. Nejvíce diváky zajímalo čtvrtfinále Česka se Švédskem, které si nenechalo ujít u televizních obrazovek či mobilních zařízení 1,89 milionu diváků starších čtyř let. Celkový zásah tohoto zápasu play off byl 3,05 milionu diváků. Navíc šlo o 11. nejsledovanější přenos v historii programu ČT sport, který zahájil vysílání v únoru 2006.
Loni na ČT zaujal hokej, Nova dostala Českého lva a na Primu lákali Zrádci![]() |
Druhým nejsledovanějším přenosem byl souboj Česka v základní skupině s Norskem s 1,74 milionem diváků a zásahem 2,5 milionu fanoušků. Třetí byl přenos zápasu Česka s Německem s 1,7 milionem diváků. Alespoň na tři minuty si jej pustilo 2,48 milionu fanoušků.
Průměrně sledovalo zápasy české reprezentace 1,56 milionu diváků s celkovým zásahem 5,07 milionu diváků.
Nejsledovanější přenos zápasu bez české účasti pak bylo nedělní finále USA se Švýcarskem, které sledovalo celkem 801 tisíc diváků a alespoň tři minuty z utkání vidělo 1,73 milionu diváků starších čtyř let.
V žebříčku nejsledovanějších pořadů roku hokej porazil vánoční pohádky![]() |
Nejsledovanějším streamem šampionátu bylo utkání Česka s USA, které na webu ČT sledovalo živě 112 tisíc diváků. Zájem o hokej se odrazil i v televizní sledovanosti. Sportovní program České televize se během mistrovství stal hned sedmkrát leaderem trhu, doplnila Česká televize.