| foto: Mediahub

Metro má novou rubriku - Praha on-line

Nová rubrika, kterou tvoří sami čtenáři deníku Metro, vychází každý den ve vydání pro Prahu a okolí.

"Pravidelná každodenní rubrika Praha on-line nově propojuje web a print. Deník Metro a web metro.cz teď dávají čtenářům ještě více prostoru. Do nové rubriky můžou čtenáři psát, co se v metropoli děje, kam rádi chodí, a nabízet tipy ostatním," uvedla v dnešní tiskové zprávě Silvie Škábová z MAFRY. 

„Rozhodli jsme se využít potenciálu, který sami čtenáři nabízejí. Už roky využíváme v pražském vydání aktuálních čtenářských fotek, za které autoři získávají odměnu. Tehdy jsme se inspirovali od kolegů ze Skandinávie. Nyní nás napadlo, jak spolupráci rozšířit,“ říká Jan David, šéfredaktor deníku Metro.

Rubrika Praha on-line je výzvou pro všechny, kdo čtou v hlavním městě deník Metro. Stačí, když čtenáři napíšou do komentářů na metro.cz  svůj tip a doporučí například návštěvu koncertu, kam vyrazit na večeři, za sportem, na vernisáž, nebo můžou poslat někomu vzkaz a třeba ho objeví další den v novinách. Vybrané komentáře z webu metro.cz vycházejí vždy v dalším vydání pražské verze tištěného deníku Metro.

„Čtenáři nás sami upozorňují, co se kde ve městě děje. Za své fotky navíc dostávají odměnu 300 až 800 korun. Teď se jejich další nápady mohou objevit v Metru doslova černé na bílém. Vlastně na zeleném, protože rubrika má na stránce vždy jemně zelený nádech a je označena názvem Praha on-line,“ dodává David.

Deník Metro vychází celostátně a jeho čtenost dosahuje 456 tisíc čtenářů na vydání (zdroj: Media projekt, 2. pololetí 2016). Zachovává si silnou skupinu mladých čtenářů a zaznamenal také nárůst obliby u čtenářů s vysokoškolským vzděláním.


Video