Skupině MAFRA z pohledu čtenosti roste výkon u poloviny titulů ve srovnání s předchozími výsledky Media projektu, přičemž růst se projevuje napříč tematickými segmenty, mezi časopisy i novinovými deníky, doplnila firma.
Deníku Mladá fronta DNES, v souladu se zářijovým růstem prodejů, vzrostla čtenost o procento na 361 tisíc čtenářů na vydání. Deník si tak upevnil pozici nejčtenějšího zpravodajského deníku na domácím trhu.
Podobně je tomu i u hlavní čtvrteční přílohy MF DNES – magazínu DNES+TV, který roste o tři procenta na 378 tisíc čtenářů na vydání. O čtyři procenta pak vzrostla také čtenost středeční přílohy deníku, magazín Doma DNES.
Mezi programovými tituly se zvýšila čtenost o sedm procent lídra kategorie – čtrnáctideníku TV Max na 419 tisíc čtenářů, který se nově stává nejčtenějším titulem vydavatelství.
V segmentu společenských časopisů se zvýšil čtenářský zájem u obou hlavních značek. Týdeník Rytmus života si v zájmu čtenářů polepšil o tři procenta na 266 tisíc čtenářů a Pestrý svět zaznamenal rovněž tříprocentní růst čtenosti na 145 tisíc.
Mezi tituly pro ženy kraloval týdeník Chvilka pro tebe s tříprocentním nárůstem na 260 tisíc čtenářů, v této kategorii se zvýšil zájem čtenářů i u týdeníků Tina a Claudia a čtrnáctideníku Čas na lásku.
MAFRA má souhrnný zásah 2,6 milionu čtenářů na vydání.