Nejčtenějším zpravodajským deníkem v České republice zůstává Mladá fronta DNES (MF DNES) s 358 tisíci čtenáři na vydání.
Podle průzkumu rostla čtenost i magazínů MF DNES, čtvrteční Magazín DNES+TV dosahuje čtenosti 383 tisíc čtenářů na vydání, Speciál DNES zaznamenal čtenost 123 tisíc čtenářů a nově uvedený magazín Lidové noviny ORIENTACE v sobotním vydání MF DNES přitáhl 116 tisíc čtenářů.
V Praze vede mezi mezi deníky Deník Metro a ten boduje i celostátně s 301 tisícem čtenářů, což představuje nárůst oproti minulému období.
MAFRA si udržela i vedoucí pozici v segmentech časopisů o životním stylu, zpravodajských a společenských titulů. Čtrnáctideník Žena a život zaznamenal růst čtenosti o tři procenta na 218 tisíc čtenářů. Mezi další silné tituly patří i Cosmopolitan (129 tisíc čtenářů) a Harper’s Bazaar (67 tisíc čtenářů).
Nejprodávanější zpravodajsko-publicistický týdeník TÉMA dosahuje čtenosti 144 tisíc čtenářů. Mezi společenskými týdeníky vyniká Rytmus života s 247 tisíci čtenáři a Pestrý svět, jehož čtenost roste na 146 tisíc čtenářů.
Mezi televizními magazíny si prvenství udržuje TV Max s 426 tisíci čtenáři na vydání a dalšími populárními programovými tituly jsou TV Plus 14, Týdeník Televize a TV Revue, každý z nich čte kolem 100 tisíc čtenářů.
MAFRA si podle výsledků průzkumu drží i silné zastoupení v segmentu titulů pro ženy. Chvilka pro tebe dosahuje 269 tisíc čtenářů. Mezi tituly, které mají oblibu nad 100 tisíc čtenářů patří Napsáno životem, Čas na lásku a Tina.