Z celkového počtu 25 titulů skupiny MAFRA zapojených do výzkumu zaznamenalo nárůst čtenosti 15 z nich. Tento trend potvrzuje stabilní zájem čtenářů napříč tematickými segmenty.
MF DNES zůstává nejčtenějším zpravodajským deníkem v Česku s 360 tisíci čtenáři na vydání. K jeho úspěchu přispívá i zájem čtenářů bývalého deníku Lidové noviny, uvedla MAFRA v tiskové zprávě.
Čtvrteční Magazín DNES+TV si udržuje pozici nejčtenějšího magazínu s 385 tisíci čtenáři.
Bezplatný deník Metro je nejčtenějším titulem v Praze a okolí. Celostátně oslovuje 297 tisíc čtenářů.
Nový web deníku Metro dává slovo lidem, přibyl i podcast o životě v Praze![]() |
Týdeník TÉMA zůstává nejprodávanějším titulem své kategorie s dosahem 142 tisíc čtenářů.
V segmentu programových titulů dominuje čtrnáctideník TV max, který oslovuje 429 tisíc čtenářů a je tak nejčtenějším titulem v rámci celé skupiny.
Společenské časopisy Rytmus života (250 tisíc) a Pestrý svět (141 tisíc) si udržují silnou čtenářskou základnu, přičemž Rytmus života RETRO zaznamenává výrazný růst na 131 tisíc čtenářů.
Mezi ženskými časopisy ve skupině MAFRA vede Chvilka pro tebe s 271 tisíci čtenáři, následovaná tituly Tina (165 tisíc) a Napsáno životem (150 tisíc).
V lifestylovém segmentu je nejčtenější Žena a život (200 tisíc), následovaná tituly Cosmopolitan (131 tisíc) a Harper’s Bazaar (73 tisíc).