Silnou čtenářskou pozici si zachovávají také Lidové noviny (156 tisíc čtenářů) a zdarma rozdávaný titul Metro (353 tisíc čtenářů), který je zároveň dlouhodobě nejčtenějším deníkem v Praze a okolí, uvedla MAFRA v tiskové zprávě.
Týdeník zdarma 5plus2 zůstává nejsilnějším zástupcem v rámci tiskového portfolia MAFRA, se zásahem 669 tisíc čtenářů a obsahem připravovaným speciálně pro regionální vydání.
Nejprodávanější společenský a zpravodajský týdeník Téma je aktuálně první volbou pro 190 tisíc čtenářů.
Čtenářsky dlouhodobě oblíbené jsou ve své kategorii i lifestylové tituly vydavatelství, čtrnáctideník Žena a život (250 tisíc čtenářů) je nejčtenějším časopisem životního stylu pro ženy, stabilní čtenářskou základnu si udržují i luxury měsíčníky Cosmopolitan (139 tisíc čtenářů) a Harper´s Bazaar (90 tisíc čtenářů).
Na festivalu ve Varech lámalo Esquire Studio rekordy návštěvnosti |
Silné zastoupení i čtenost mají tituly mediálního domu MAFRA i mezi časopisy pro ženy. V top 5 podle tiskové zprávy bodují týdeníky Chvilka pro tebe (319 tisíc čtenářů) a Tina (164 tisíc čtenářů) i měsíčník Můj svět (143 tisíc čtenářů). Pozadu nezůstávají ani ostatní tituly čtrnáctideník Napsáno životem (129 tisíc čtenářů), týdeník Claudia (96 tisíc čtenářů) a čtrnáctideník Čas na lásku (81 tisíc čtenářů).
Stabilní čtenářský zájem bez výraznějších výkyvů si zachovávají i týdeníky Rytmus života (355 tisíc čtenářů) či Pestrý svět (179 tisíc čtenářů) i další tituly vycházející pod uvedenými značkami.
MAFRA jako první otestovala Czech Ad ID, řešení pro optimalizaci online kampaní |
V kategorii programových časopisů tahounem zůstává nejčtenější čtrnáctideník TV Max (479 tisíc čtenářů). Dalšími zástupci vydavatelství MAFRA jsou Týdeník televize (139 tisíc čtenářů) a čtrnáctideníky TV Revue (105 tisíc čtenářů) a TV plus 14 (92 tisíc čtenářů).
V rámci kategorií zájmových titulů o vaření a časopisů pro ženy – čtení, křížovky a soutěže patří mezi trojici nejčtenějších měsíčníky Chvilka v kuchyni (148 tisíc čtenářů), respektive Chvilka pro luštění (203 tisíc čtenářů).
Mediální skupina MAFRA je podle průzkumu nadále nejsilnějším multimediálním domem na trhu, se souhrnným zásahem 3,2 milionu čtenářů.