Nejčtenějším zpravodajským deníkem zůstává podle nejnovějších dat Mladá fronta DNES s 357 tisíci čtenáři na vydání, nárůst čtenářů pak zaznamenal deník zdarma Metro, jehož čtenost stoupla na 297 tisíc čtenářů na vydání.
Mezi vkládanými magazíny roste čtenost pátečního magazínu deníku MF DNES Speciál DNES, který zaznamenal 121 tisíc čtenářů na vydání.
U programových titulů nadále zůstává nejčtenějším titulem v rámci segmentu programové tituly čtrnáctideník TV Max s procentním nárůstem na 392 tisíc čtenářů na vydání, následuje čtrnáctideník TV Plus 14 s růstem čtyři procenta na 116 tisíc čtenářů na vydání a Týdeník Televize, kterému vzrostla čtenost o 11 procent na 95 tisíc čtenářů.
MAFRA rozšiřuje kulturní portfolio. Novými partnery jsou Kinobox a Divadelní noviny |
Nárůst zájmu zaznamenaly i tituly životního stylu pro ženy, měsíčníky Cosmopolitan (132 tisíc čtenářů na vydání) a Harper´s Bazaar (74 tisíc čtenářů na vydání).
Dobře si vedly i společenské tituly týdeník Pestrý svět s růstem 11 procent (141 tisíc čtenářů na vydání) či měsíčník Pestrý svět Nostalgie (42 tisíc čtenářů na vydání).
Skupina MAFRA si v roce 2023 udržela pozici nejsilnějšího mediálního domu na českém trhu |
Větší zájem čtenářů zaznamenaly i tituly pro ženy čtrnáctideníky Napsáno životem (174 tisíc čtenářů na vydání), Čas na lásku (106 tisíc čtenářů na vydání) a týdeník Claudia (na 70 tisíc čtenářů na vydání).
O 11 procent stoupl podle nejnovějších výsledků měření i zájem o měsíčník Chvilka v kuchyni, a to na 121 tisíc čtenářů na vydání.