ilustrační snímek

ilustrační snímek | foto: TV Prima

Media Club měl úspěšný duben, skokanem v online rozhraní byl LIKE HOUSE

  • 1
Obchodnímu zastupitelství Media Club se v dubnu vedlo dobře. Celodenní share mediální skupiny byl 35,25 % v cílové skupině 15+. Dařilo se také skupině Prima, která meziročně vzrostla o 0,31 procentního bodu na 25,43 % v cílové skupině 15-69, uvádí Prima v tiskové zprávě.

Rekordmanem mezi kanály Primy byla zpravodajská multiplatforma CNN Prima NEWS, která měla průměrný celodenní share 0,95 % v cílové skupině 15+, jejím nejsledovanějším pořadem bylo Poslední rozloučení s princem Philipem, které vidělo 233 tisíc diváků (share 9,65 %) v cílové skupině 15+.

Mezi TOP 4 domény českého internetu se poprvé probojovala iPrima.cz s 5 237 744 reálnými uživateli, mezi TOP 3 zpravodajské weby zase CNNPrima.cz s 3 755 800 reálnými uživateli. Skokanem v online rozhraní se stal pořad LIKE HOUSE, v dubnu měl téměř milion video přehrání (992 307).

Prima se loni těšila rekordní přízni diváků, kraloval seriál Slunečná

V divácké kategorii 15+ dosáhl rekordní sledovanosti také pořad Máme rádi Česko, díl vysílaný 9. dubna si nenechalo ujít 843 tisíc diváků (share 19,86 %), seriál Slunečná přilákal 6. dubna 1 352 000 diváků (share 29,31 %), čtvrtou sérii Poldy vidělo 10. dubna 1 139 000 diváků (share 25,56 %).

Mimořádně úspěšná byla i Partie Terezie Tománkové, jejíž první část v neděli 25. dubna vidělo 691 tisíc diváků (share 32,47 %) v cílové skupině 15+ a jednalo se o nejsledovanější Partii jak na Primě, tak na CNN Prima NEWS, ale i obou kanálech dohromady.

Prima dostala licenci na další kanál, chystá archivní Prima Star

Kromě kanálu CNN Prima NEWS se dařilo i hlavnímu kanálu Primy, který měl prime time share 15,69 % a celodenní share 13,40 % u diváků 15+. Prima KRIMI v dubnu získala v téže kategorii share 2,67 %, filmový kanál Prima MAX dosáhl hodnoty 2,37 % a do třetice Prima ZOOM zazářila s celodenním share 2,19 %. Prima ZOOM slavila úspěchy i mezi weby, v dubnu měla 1 259 592 reálných uživatelů. Web Prima ŽENY získal rekord s 1 626 483 reálnými uživateli.


Video