„Změna vizuální identity reflektuje růst mediálního zastupitelství Media Club. Původní logo z roku 2013 pracovalo pouze se symboly TV, rádia a webu. Nový design zohledňuje rozšíření mediatypů skupiny Prima o sociální sítě i printy a zároveň reflektuje možnosti spolupráce na poli eventů. Nové logo v podobě barevné ‚galaxie‘ zároveň symbolizuje dynamičnost doby a synergické propojování jednotlivých značek rodiny Prima,“ popsal marketingový ředitel skupiny Prima Aleš Pýcha.
Media Club představil jednotné měření sledovanosti pro televizi i online |
Za novou podobou loga stojí audiovizuální studio Department v čele s Michalem Pacinou, kteří se již od roku 2014 podílejí na utváření vizuální identity skupiny Prima i jejích pořadů. Autoři do grafiky otiskli dynamičnost doby, ale také hravě pracují s barevnými grafy, které symbolizují plánování a reporting mediálních kampaní.
Grafické změny se dočkalo i písmo obchodního zastupitelství Media Club, studio Department vsadilo na volně dostupný bezpatkový font Sora. Nová grafická identita se bude postupně promítat do všech marketingových materiálů mediálního zastupitelství Media Club, včetně komunikace na sociálních sítích.
Media Club působí na českém trhu již od roku 2013 a v současné době obchodně zastupuje na čtyři desítky médií.