| foto: Mall Group / Šéfproducent Lukáš Záhoř a kreativní producent Milan Kuchynka, Mediahub

Mall Group bude mít novou internetovou televizi, povede ji šéfproducent Záhoř

Lukáš Záhoř a Milan Kuchynka, producenti, kteří před koncem loňského roku odešli ze Stream.cz, zhodnotí své profesní zkušenosti v nové internetové televizi skupiny Mall Group. Ta se stane prvním tuzemským e-commerce subjektem poskytující vlastní hranou tvorbu.

Mám radost, že do toho s námi jde zrovna Lukáš Záhoř a jeho tým. Líbí se mi na nich, že si dokážou jít vlastní cestou.Tak cituje Jakuba Havrlanta, CEO Mall Group, tisková zpráva Evy Albrechtové z Mall Group. Tato skupina dnes působí v sedmi zemích a loni překročila obrat 17 mld. Kč.

Oba tvůrci v uplynulých čtyřech letech posouvali hranice původní tuzemské internetové produkce a soustředili se na výrobu kvalitního lokálního videoobsahu. Během této doby si bývalý šéfproducent Stream.cz Lukáš Záhoř a producent Milan Kuchynka na konto společné filmografie připsali mimo jiné pět sérií politické satiry Kancelář Blaník, dvě řady populárního sitcomu Autobazar Monte Karlo, autentickou generační výpověď Semestr nebo první český online thriller Pěstírna. A přestože se jejich působiště změnilo, záměr zůstává. Budou jej naplňovat v rámci skupiny Mall Group, první novinky uvedou už koncem roku, kdy má být nová internetová televize oficiálně spuštěna.

„Vstup do světa e-commerce je výzvou, jakkoli to zní jako klišé. Začátky budou nepochybně náročné, nevyhneme se přehodnocení některých ověřených postupů, ani omylům. Jsme ale připraveni udělat maximum pro využití potenciálu silného segmentu a v jeho rámci vytvoření funkčního organismu. Věřím, že dokážeme oslovit novou cílovou skupinu a zformovat z ní diváckou základnu, kterou bude propojení světa zábavy a nakupování bavit,“ říká šéfproducent Lukáš Záhoř.

„Naše dosavadní práce na dramatické tvorbě a hlavně reakce diváků i médií na ni dokazují obrovský růst zájmu o tuto oblast audiovize. Plánujeme spolupráci s renomovanými autory i mladými talenty. Při hledání silných a atraktivních témat se však zaměříme i na evropskou tvorbu nebo vývoj vlastního seriálu, který by rezonoval v dalších zemích, v nichž Mall Group působí. V první fázi se ale logicky budeme věnovat tomu, abychom dokázali zaujmout české internetové publikum. To je pro nás nyní prioritou,“ dodává producent Milan Kuchynka.

Kromě vlastní seriálové produkce programové schéma nové internetové televize počítá také s původními populárně-naučnými a zábavnými pořady, které budou dílem vznikající redakce videoobsahu.


Video