K 30. dubnu tak publisherka Etela Lukeš Fiantová nově převezme řízení lifestylových titulů, Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Esquire, Žena a život, televizních titulů a titulů auto-moto, uvedla MAFRA v tiskové zprávě.
Do působnosti šéfredaktora Miroslava Graclíka budou spadat tištěné společenské tituly. Ženské tituly, příběhové tituly a Kulinární studio MAFRA zastřeší publisherka Dana Vajglová.
Společnost MAFRA Print opustí projektová manažerka Ivana Sochůrková odpovědná za příběhové tituly, šéfredaktor Michal Brož, do jehož kompetence patřily televizní tituly a publisherka Lada Rudovská ze segmentu lifestylových titulů.
„Děkuji odcházejícím za jejich práci a péči o svěřené portfolio titulů a v dalším profesním i osobním životě jim přeji mnoho úspěchů,“ uvedl František Nachtigall, ředitel obsahu mediální skupiny MAFRA a člen představenstva MAFRA Print, a.s.