„Vydavatelství Bauer Media má silné postavení v segmentech programových titulů a společenských týdeníků s profesionálním tvůrčím zázemím. Díky této dohodě skupina MAFRA významně rozšíří své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, jako je například Esquire, Cosmopolitan či Harper’s Bazaar. Také budeme moci nabídnout široké spektrum časopisů rozšířené o tituly pro ženy a nově i pro dětské čtenáře,“ uvedl předseda představenstva společnosti MAFRA Štěpán Košík.
Transakci schválil v listopadu Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Společnosti se rozhodly podmínky transakce nezveřejňovat.
Mediální skupina MAFRA je tak aktuálně největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu uživatelů internetu.
MAFRA vydává například deníky Lidové noviny nebo Mladá fronta Dnes a provozuje weby Lidovky.cz a iDNES.cz. Patří do holdingu Agrofert, jehož majitelem byl premiér Andrej Babiš (ANO), loni v únoru jej převedl do svěřenských fondů.