Po pěti letech na trhu mění společnost LEO Express logo a postupně celou korporátní identitu. „Dokázali jsme, že naše společnost již není jen mladá a dynamická firma. Dospěla, a k tomu patří i změna firemní identity včetně loga. Naprosto zásadní jsou pro nás technologické inovace, bezpečnost, otevřenost a udržitelnost, tyto a další hodnoty chceme komunikovat. Změnili jsme písmo, opouštíme od zlaté barvy, kterou nahrazuje hřejivá oranžová a celkově plánujeme značku projasnit a zesvětlit,“ vysvětluje Stanislava Šremrová, marketingová ředitelka společnosti.
Nové logo se symbolem šipky v oranžové barvě představuje propojení cest, dopravy a lidí. Společnost se chce logem a novou identitou oslovit širší evropskou veřejnost a dále se profilovat jako dopravce, který nabízí moderní a kvalitní služby všem, kdo rádi cestují.
LEO Express
Další z novinek je nový prodejní nástroj, díky němuž mohou zákazníci nakupovat jízdenky na Facebooku za pomocí chatbota. „Nákup jízdenky na Facebook Messengeru za automatické asistence robota bez nutnosti návštěvy webu je jednou z cest, jak zákazníkům zjednodušujeme nákup. Využívání nových technologií je pro LEO Express zásadní. Tento nástroj jde ruku v ruce s autonomizací dopravy,“ doplňuje Stanislava Šremrová. Stačí, aby zákazník na Facebooku společnosti zvolil možnost „Koupit jízdenku“ a začal komunikovat s chatbotem. „Pro začátek umí chatbot prodat jednosměrné jízdenky pro dospělého, v budoucnu ale plánujeme jeho schopnosti rozšiřovat,“ dodává marketingová ředitelka.
LEO Express se netají plány budovat evropskou multimodální dopravní síť. V říjnu získal povolení open-access spojů LEO Express pro trasu Praha – Krakov. Vstup na polský trh nebyl ale jediným, na kterém LEO Express v roce 2017 pracoval. Na konci prvního pololetí začala společnost pracovat na vstupu do Německa skrze převzetí vybraných aktiv společnosti Locomore. V dubnu letošního roku se LEO Express stal zakládajícím členem ALLRAIL, železniční asociace zastupující nové dopravce na železnici v Bruselu.
LEO Express současně stále pracuje i na rozšíření služeb v rámci České republiky a Slovenska. V letošním roce spustil nové produkty v rámci door2door – zatím posledním je minibusová doprava na pražské letiště, dále přepravu jízdních kol či lyží na palubách všech vlakových a autobusových linek. V březnu spustil také projekt SmileCar, platformu na sdílení aut, která se během několika málo měsíců stala největší carsharingovou službou v Čechách s více než 500 registrovanými auty a 6 tisíci uživateli.