V kategorii Zpravodajství a publicistika zvítězil web České televize ČT24, druhý skončil Seznam Zprávy.
Portál iDNES.cz Křišťálovou Lupu vyhrál celkem desetkrát. Sbíral vítězné sošky v kategorii Média - všeobecná (2009 a 2010), v ostatních letech vítězil v kategoriích Obecné zpravodajství (2006-2007) či Zpravodajství (2008, 2011-2015). Dvakrát byl druhý. Několikrát se o ocenění ucházela i redakce Technet.cz.
Nejlepším podcastem byl letos vyhlášen Hype-Cast a první místo v kategorii Influencer získal Karel Kovář známý jako Kovy. Mezi zájmovými weby dostal nejvíc hlasů dTest, kategorii Nástroje a služby ovládly Mapy.cz.
V kategorii internetového obchodu vyhrála společnost Alza.cz. Nejlepší letošní one man/woman show byl podle hlasujících server s videorecepty Těhotnej kuchař a v kategorii On-line video zvítězili Kluci z Prahy.
Odborníci vybírali Osobnost, Projekt a Anticenu roku. Osobností roku se letos stala podnikatelka a bývalá majitelka Zásilkovny Simona Kijonková, projektem roku pak prodej této logistické služby, kterou Kijonková založila.
Anticenu získal falešný bankrot Brašnářství Tlustý.
V další kategorii globálních projektů českých tvůrců vybrali na dělené první místo službu s předpovědí počasí Windy.com a sportovní Livesport.cz. V kategorii mladá krev zabodovala dárcovská platforma Donio. Jako e-commerce inspirace uspěl projekt online knižního antikvariátu Knihobot.
Cenu České televize za veřejně prospěšnou službu získala Bankovní identita a Hvězdou roku se stal internetový prodejce potravin Rohlík.cz. V kategorii Marketingová a obsahová inspirace porota ocenila kampaň Do půlnoci objednáš, ráno v Alzaboxu máš.
Letošní 19. ročník ankety Křišťálová Lupa 2024 – Cena českého Internetu opět pořádal server Lupa.cz a výsledky pořadatelé vyhlásili ve čtvrtek 28. listopadu a na webu.
Anketa je pravidelným hlasováním veřejnosti a odborné poroty, v němž se vybírají a oceňují nejoblíbenější a nejzajímavější projekty a osobnosti české online scény.