Před nedávnem vyvolala pozitivní ohlasy reklama, ve které si řetězec rychlého občerstvení Burger King vystřelil ze svého úhlavního konkurenta. Vedle rýpnutí do McDonald’s navíc Burger King využil tehdejší vlnu zájmu o thriller TO, jehož hlavní postavou byl právě hrůzostrašný klaun.
Nová reklama je součástí halloweenské kampaně a síť restaurací v ní každého, kdo se přijde najíst v přestrojení za klauna, odmění burgerem Whopper zdarma. Heslem nového spotu je slogan „Přijď jako klaun a najez se jako král.“ Burger King si tak dobírá konkurenční McDonald’s, jehož maskotem je ikonický klaun Ronald.
V případě Burger Kingu se nejedná o jedinou originální kampaň poslední doby. Nedávno začal fastfoodový řetězec například nabízet Whoopery zdarma i lidem, kteří byli zrovna propuštěni z práce. Ruská pobočka Burger Kingu vedle toho nedávno přišla také s věrnostním programem, kdy sesbírané body nazývá společnost vznešeně kryptoměnou, se kterou lze dále obchodovat.