Festival Prague Pride se po dvou letech vrací ke spolupráci s agenturou Made By Vaculik. Uspěla totiž v uzavřeném tendru a se svými kreativními nápady porazila agentury Newcast a Social+. Kampaň v médiích a na sociálních sítích odstartuje během června.
„V tendru jsme hodnotili celkem devět kreativních nápadů, z toho pět jich bylo od agentury Made By Vaculik. Věříme, že s vybraným kreativním konceptem podobně jako v minulých letech opět pozitivně překvapíme českou společnost. A to v online prostředí, tak i v tom offline,“ říká Martin Štěrba, Head of PR & Communications festivalu Prague Pride. Podle Beaty Streicherové z agentury Made By Vaculik půjde o skutečně výraznou kampaň.
Letošní ročník festivalu se uskuteční od 7. do 13. srpna po celé Praze, tradiční průvod projde centrem Prahy v sobotu 12. srpna.
Festival v minulých letech kromě Made By Vaculik spolupracoval také s agenturami TL5/Peppermint, Ogilvy, La Taupe či Pink Future.