„Rád bych Láďovi poděkoval za jeho patnáctileté působení na Primě. Hodně jsme toho spolu zažili, vybudovali jsme skupinu Prima z jedné televizní stanice do největšího multimediálního domu v ČR,“ uvedl generální ředitel skupiny Prima Marek Singer. Končícímu řediteli popřál jen to nej do další etapy jeho kariéry.
„Skupina Prima se se všemi svými mediatypy nachází v naprosto unikátní pozici na českém mediálním trhu. Tato pozice však sama o sobě není zárukou automatického úspěchu. Z vlastní životní a profesní zkušenosti vím, že klíčové je, aby mě i celý můj tým práce bavila a naplňovala. Je důležité mít společný cíl, jasnou vizi a skvělý úsudek. Těším se na tuto velkou jízdu,“ dodal Jan Čadek.
Vánoce plné komedií i romantiky. Prima sází na Pretty Woman a Sám doma |
Ten se v prostředí médií pohybuje více než dvacet let. Začínal jako ředitel rádií Kiss v tehdejší síti Radio Investments, kde působil i jako manažer nových rozvojových projektů. Po akvizici šesti rádií skupinou GES a jejich sjednocení pod značku Radio United Services se stal jejím obchodním ředitelem. V čele obchodního rádiového týmu zůstal i po roce 2018, kdy se obchodní část rádií přesunula pod křídla mediálního zastupitelství Media Club.
Martin Kašpárek, který po Čadkovi převezme řízení rádiové obchodní divize Media Clubu, je aktuálně vedoucím týmu regionálních obchodníků divize rádia pro jižní Čechy. Součástí týmu Media Clubu je téměř deset let a dříve pracoval na projektu Ledmultimedia a zkušenosti sbíral také jako regionální obchodní manažer ve společnostech Watersavers a MediaCall.