Instagram jako hlavní nástroj kampaní. A novinka #TooLaterGram

  10:42aktualizováno  10:57
Týden v reklamě: Kampaně, které probíhaly na Instagramu a zabraly

| foto: InstagramMediahub

Na Instagramu se denně sejdou krásné fotografie, které uživatelé postují na svých profilech. Táhnou zvláštní destinace a krásná místa po celém světě. Je určitě pochopitelné, že v nás takové fotky vyvolávají jistý pocit "závisti". Všichni bychom tam vlastně chtěli…

Nová kampaň #TooLaterGram ukazuje krásná místa trochu jinak. World Wildlife Fund ve spolupráci s agenturou TBWA \\ Paris vymysleli kampaň, která ukazuje místa v tom stavu, v jakém opravdu po několika letech znečišťování člověkem jsou.

Agentura WWF spolupracovala s devíti populárními Instagramery, kteří zveřejnili fotky klidných destinací po celém světě. Ty nejprve vyvolaly komentáře, které opěvovaly krásné prostředí. Tyto záběry byly ale návnadou. Fotky, které následovaly, ukazují, že tato malebná místa jsou iluzí, a obdivovaná místa byla posléze zničena znečištěním a kácením.



"Kampaň prošla celým světem bez nutnosti jakéhokoliv slova či překladu," říká pro Adweek kreativní ředitel TBWA / Paris Jacquelin Guillaume-Duverne.

Na Instagram vsadily i některé slovenské agentury, které ho plnohodnotně využily jako hlavní komunikační nástroj. Agentura PS: Digital přišla s revolucí a loni vytvořila první Instagram Stories kampaň s názvem Nebezpečná brigáda. Vznikla ve spolupráci sdružení Bránit se vyplatí Slovensko a Ministerstva vnitra SR. Cílem bylo varovat před nesolidními pracovními nabídkami v zahraničí.

V první kampani společnosti Škoda určené pro spolucestující agentura Socialists naplno a netradičně využila funkcionalitu Instagramu. Jejich Hry do auta umožnily v porovnání s běžným umístěním na web snadnější šíření a hlavně jednoduché a okamžité používání v autě.

Platforma Instagramu se vylepšuje. Nedávno představila testovací verzi funkce, která umožňuje opětovně sdílet něčí příspěvek ze Stories. Poté přišla s novinkou přímého prodeje, umožňuje tak nakupovat přímo na sociální síti.

V nejnovější verzi aplikace Instagram umožnil v profilu odkazovat na hashtag a jiné osoby. Instagram na svém blogu uvedl: "Díky hashtagům a odkazům na profily můžete ve svém vlastním BIO upozornit na své zájmy přímo v profilu. Ať už jste #guitarlover nebo vytváříte #makeuptutorialy, nyní můžete svůj účet propojit s libovolným hashtagem nebo profilem.”

Text vyšel na webu strategie.hnonline.sk.

Autor:
Témata: Instagram

Mazat nebo nemazat? V Rozstřelu o tom diskutovali poslanci

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Vraha své dcery potkala v metru, sedl si přímo proti ní. Zhroutila se

Roberta Kučerová s fotografií své zavražděné dcery Reginy

Před dvaceti lety přišla Roberta Kučerová o jediné dítě. Její sedmadvacetiletou dceru Reginu nechal zavraždit Zdeněk...

Hašek titul JUDr. neměl získat. Jeho práce by propadla i jako seminárka

MF DNES získala rigorózní práci Michala Haška

Rigorózní práci, díky které Michal Hašek získal titul JUDr. ve slovenském Sládkovičově, exhejtman 7 let tají. MF DNES...

Liberecký podnikatel vystřelil po mladé rodině, teď mu hrozí osm let

Jiří Vařil na snímku z července 2009

Policie prověřuje incident z poloviny ledna v liberecké části Harcov. Devětatřicetiletý muž tam tehdy vyběhl z honosné...

Hmyz rychle vymírá, podle vědců do 100 let zmizí. Přírodu čeká kolaps

SOSÁNÍ. Hmyz saje nektar z květu pampelišky v lese nedaleko běloruského...

Katastroficky rychle neumírají pouze včely. Každý rok ze světa zmizí 2,5 procenta z celkového objemu veškerého hmyzu....

Imigranti chtějí ve školách místo angličtiny turečtinu, Němci se bouří

Výuka islámské věrouky v německém Offenburgu.

Učme na základních školách místo angličtiny turečtinu, polštinu či ruštinu. S tímto návrhem přišla Rada pro integraci v...

Další z rubriky

Šlágr kola v televizi neuvidíte. Kvůli výběru ČT i postoji klubů

Tyler Redenbach z Liberce se snaží překonat brankáře Třince Šimona Hrubce.

Kdo by čekal, že na televizní obrazovce uvidí šlágr středečního kola extraligy, bude zklamán. Hokejový duel prvního...

Prodej deníků loni klesl i kvůli problémům s distribucí

Ilustrační snímek

Prodej tuzemských deníků v roce 2018 poklesl v meziročním srovnání o sedm procent, píše server MediaGuru. Z...

Státy a europarlament dospěly ke shodě v otázce digitálního copyrightu

Jak se Evropský parlament postaví k reformě vymáhání autorského práva na...

Zástupci zemí Evropské unie a Evropského parlamentu se ve středu večer dokázali shodnout na kompromisní podobě směrnice...

Najdete na iDNES.cz