V rámci mediálního plánování bylo využito komplexního mediamixu se zastoupením printu, TV, OOH nosičů, online kanálů a kinoreklamy. Nová kampaň využívá i sociální média a vlastní cross-promotion, vyjmenovává v tiskové zprávě Zuzana Nevoralová z Lagardere Active ČR
Prostřednictvím kampaně chce Evropa 2 oslovit cílovou skupinu ve věku 15+. Videoklip, kinoreklamu a sponzorské vzkazy rádio realizovalo ve spolupráci s produkční skupinou Nomad films a režisérem Bohdanem Zajčenkem. Klíčové vizuály pro printovou a outdoorovou část kampaně nafotil Goran Tačevski.
„Kampaň staví na emocích, které oslovují mladé posluchače a my jim prostě ‚u nás doma‘ držíme flek,“ říká Ctirad Svoboda, advertising manager Lagardere Active ČR.
V novém videoklipu s coverem celosvětově populární písničky Kissing Strangers od DNCE a Nicki Minaj účinkují například Xindl X, zástupci kapely Lucie, Chinaski, Mirai, Eddie Stoilow, hudebníci Sebastian a Peter Aristone.
Kampaň startuje začátkem července a objeví se na kanálech TV NOVA, ČT, v síti kin Cinestar, CinemaCity, na OOH nosičích po celé ČR, v printových titulech vydavatelství Bauer Media Praha, Burda Praha, Czech News Center, Empresa Media, Mafra, Vltava Labe Media a také v onlinu a na sociálních sítích.