Jednou z hlavních inovací nového webu je přehledné rozdělení obsahu podle krajů a okresů.
Nová platforma Moje Metro pak dává prostor aktivním lidem, spolkům, sdružením nebo svazům, aby mohli publikovat příspěvky přímo na zpravodajském portálu Metro.cz. Systém nabízí možnost tvořit vlastní obsah, sdílet ho a budovat si čtenářskou komunitu.
„S novým kabátem webu jsme rozjeli i odvážnou myšlenku – kdy každý spolek, sdružení nebo svaz může informovat o tom, co dělá. Je to svižnější a lépe dohledatelný zdroj informací než to zveřejňovat pouze na webových stránkách nebo sociálních sítích. Věříme, že tohle regionální zpravodajství zaměřené přímo na okresy čtenáři ocení,“ míní šéfredaktor deníku Metro Petr Holeček s tím, že velký zpravodajský web tak dává prostor přímo lidem, což je poměrně unikátní.
Šéfredaktor Metra: Prahu jsme už dobyli, teď jsme se zaměřili na další obce![]() |
Nové rubriky a Podcast Linka M
Redakce přichází i s několika novými rubrikami, které rozšiřují tematický záběr webu. V rubrice Strážce streamu najdou čtenáři tipy, recenze a novinky ze světa streamovacích platforem. Rybářský magazín se zaměří na vše pro vášnivé i začínající rybáře. A rubrika Praha? Aha! odhalí pražské zajímavosti, kuriozity a historické detaily.
Součástí nové digitální nabídky je i podcast Linka M, který přináší rozhovory s lidmi, kteří ovlivňují život v hlavním městě – ať už viditelně, nebo skrytě. Hostem byl například historik David Černý, který popisoval slavné pražské požáry. V dalších dílech vystoupil projektant z Dopravního podniku s informacemi o nových tramvajových tratích nebo bezdomovec Míra, jenž provází turisty temnými zákoutími Prahy. Podcast je vedle webu Metro.cz uveřejněn i na streamovacích platformách Spotify a Apple Podcasts.
Deník Metro dosáhl podle Media Projektu 2024 denní čtenost 415 tisíc čtenářů a je nejčtenějším deníkem v Praze a jedním z nejsilnějších titulů v celé České republice.