„Zpravodajský projekt CNN Prima News bude nejen o důvěryhodnosti a rychlosti, ale i srozumitelnosti sdělení informací divákům. A to vše v nejmodernějším zpravodajském studiu ve střední Evropě. Chceme kampaní ještě více umocnit význam uvedení CNN Prima News, protože start vysílání patří mezi přelomové okamžiky. Připravujeme vše s maximální péčí a do nejmenších detailů,“ popsal generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.
Hlavní motiv v této fázi kampaně je mikrofon. Ten totiž podle tvůrců patří k základnímu vybavení každého reportéra a na obrazovce je jedním ze signifikantních prvků určujících „domovskou“ příslušnost novináře.
„Jsme si vědomi toho, že tvoříme jednu z nejvýznamnějších marketingových kampaní v historii naší televize, a jsme hrdí, že můžeme být u toho. Na kampani se podílí široký tým našich nejlepších lidí, který je posílen o Petra Závorku, dlouholetého Art Directora ČT24. Poprvé spolupracujeme i s těmi nejprotřelejšími kreativci, kteří se zapsali do historie české reklamy,“ doplnil marketingový ředitel skupiny Prima Aleš Pýcha.
Kreativní koncept kampaně je z dílny agentury ESPRESOO, v jejímž čele stojí Eda Kauba, dlouholetý kreativní ředitel Euro RSCG, Havas nebo Ogilvy, a Vilém Kabzan. Část kampaně na sociálních médiích pak vznikla ve spolupráci s Ondřejem Hüblem, kreativním ředitelem Saatchi & Saatchi. Základní grafickou výbavu připravovalo americké studio RENDERON, které pracuje například pro televize ABC, NBC, FOX a CNN.
„Kampaň bude mít několik fází a bude nabírat na intenzitě. Ve fázi teasingu se zaměříme na promo přes všechny naše televizní kanály, doplněné prémiovými outdoorovými plochami a následně i komunikací v dalších online a tiskových médiích, včetně ambientu. Tohle je teprve začátek, to nejlepší ještě přijde, a jsem si jistý, že si diváci nenechají CNN Prima News ujít. Rozhodně se mají na co těšit,“ láká Pýcha.
CNN Prima News, která by měla začít vysílat na jaře, bude přinášet kontinuální zpravodajství i další pořady po celý den, sedm dní v týdnu. Bude dostupná divákům po celé České republice.
Vysílat bude z jednoho z nejmodernějších televizních studií v Evropě.
Obsahem vysílání budou jak domácí zpravodajství, pokrývaná a zajišťovaná skupinou Prima, tak mezinárodní zpravodajství i pořady dodávané společností CNN. Na domácích reportážích se budou podílet také jednotlivé regionální zpravodajské týmy Primy.