„V uplynulém týdnu řada zadavatelů reklamy oznámila, že pro následující měsíc redukuje své reklamní rozpočty až o sedmdesát procent. Důvod je jediný: panika z nákazy koronavirem a nejistota ohledně dalšího vývoje v Česku. Když si k této zprávě přidáte výpadky v prodejích způsobené zavřenými obchody nebo nefungující distribucí, je vám asi jasné, že jako vydavatelé nyní nezažíváme moc dobré časy. Právě s ohledem na tuto skutečnost jsme se rozhodli učinit naprosto mimořádný krok – příští vydání časopisu Týden, které dostanete do rukou, vyjde až 20. dubna. Do té doby se, doufám, vše umoudří a budeme moci fungovat stejně jako doposud. Omlouvám se vám všem, ale v současné době opravdu nemáme jinou možnost,“ cituje MediaGuru editorial.
Časopis už loni zredukoval počet stran.
Mediální dům Empresa Media, který spoluvlastní Jaromír Soukup, vydává z tištěných časopisů kromě Týdne ještě a titul Sedmička nebo čtrnáctideník Exkluziv a měsíčník Interview.