„Po dvou a půl letech existence projekt CAR PR MEDIA disponuje bohatým portfoliem produktů pro klienty z automotive segmentu, které jim umožňují na míru představit jejich novinky i zavedené produkty. Rozhodli jsme se, že teď nastal ten správný čas projekt posunout ještě dál a osamostatnit jeho vedení. Ondřej byl pro nás logickou volbou, neboť stál u zrodu CAR PR MEDIA a má bohaté zkušenosti z pozice šéfredaktora,“ popsal komerční ředitel skupiny Prima Vladimír Pořízek.
Ten zůstává ve společnosti spolu s Markem Singerem v pozici jednatele, jejich role ale bude již jen strategická.
„Projekt multimediální automobilové vertikály CAR PR MEDIA má dobře nastartováno a dosáhl již několika významných úspěchů. V současné divoké době ale není čas se ohlížet do zpětného zrcátka. Naopak musíme šlápnout ještě víc na plyn. Věřím, že s týmem zkušených profesionálů i mladých motivovaných nadšenců ukážeme divákům, čtenářům i partnerům v automobilové branži velké věci. Spoléhám se zejména na kreativní schopnosti Pepy Vrtala, klíčového scenáristy i moderátora našich televizních projektů,“ svěřil se Ondřej Běhal.
Běhal byl šéfredaktorem Světa motorů. Poté se stal duchovním otcem, zakladatelem a většinovým vlastníkem portálu Vybermiauto.cz, který posléze koupilo vydavatelství Economia. Pod jeho křídly realizoval projekt automobilové vertikály, v jehož čele stál až do konce roku 2018.
Pořad Autosalon.tv sleduje až 115 tisíc diváků v cílové skupině 15+. CAR PR MEDIA rovněž stojí za cestovatelským magazínem Fotr na tripu, provozuje internetové stránky Autosalon.tv a zabývá se i obchodováním svých produktů, sociálními sítěmi či výrobou automobilového obsahu pro další média skupiny Prima.