Nyní se BBC Parliament nezadržitelně podobá stanicím vysílajícím reality show, soudí média.
Parlamentní stanice podle deníku The Guardian kromě toho během jednoho lednového víkendu přitáhla více diváků než hudební stanice MTV. V červenci BBC oznámila, že BBC Parliament je jediný kanál této korporace, kterému roste sledovanost.
Brexitová sága totiž nepostrádá akci, napětí a drama a stala se nejnovějším a návykovým hitem žánru reality show, citoval The Guardian už dříve psychologa Dimitriose Tsivrikose. „Touha znát novinky není nic nového. V primitivních dobách se do sousedních vesnic vysílali zvědové,“ vysvětlil Tsivrikos.
Ve věku sociálních sítí ale podle něj rostou mezi lidmi obavy, že jim unikne nejnovější vývoj. „Takže když se objeví nějaká zásadní událost, jako je brexit, lidé pociťují nutnost zůstat informováni,“ dodal. Psycholog rovněž tvrdí, že zuřivé parlamentní debaty, které usměrňuje vtipný a charismatický předseda sněmovny John Bercow, v sobě mají jistý prvek zábavy.