„Z partnerství s komunikační skupinou GroupM máme velkou radost. Díky datům z jejich výzkumného projektu mPanel můžeme našim čtenářům přinést zajímavá fakta (nejen) o televizních divácích a ukázat, že televize je pro reklamní zadavatele efektivní médium, které dokáže oslovit široké publikum s různorodými zájmy,“ sdělila ke spolupráci prezidentka Asociace komerčních televizí Klára Brachtlová.
Asociace bude díky spolupráci na webu ScreenVoice vydávat články s aktuálními fakty z českého prostředí, které umožní také nahlédnout na zvyklosti diváků při sledování televize z jiného úhlu pohledu. Články budou zveřejňovány každý měsíc.
Veřejnoprávní média by neměla mít zisk z reklamy, zní z Asociace komerčních televizí |
Kontinuální výzkumný projekt mPanel je výsledkem spolupráce s agenturou NaDa Research. Mapuje chování českých spotřebitelů a přináší kromě odpovědí na otázky týkající se mediálního chování české populace i různé sociodemografické přehledy.
Rovněž odhaluje nové trendy, flexibilně reaguje na změny trhu i spotřebitelů a klientům GroupM tím poskytuje relevantní informace nezbytné k plánování reklamních kampaní.
„Spolupráce s AKTV a webem ScreenVoice je dalším z projektů, kterým chceme s GroupM nastavit zrcadlo trhu. Partnerství vnímáme jako cestu pro edukaci a otvírání diskuse kolem témat, která možná nejsou aktuálně ‚in‘, ale neměli bychom na ně zapomínat,“ uvedl Ondřej Šimůnek za GroupM.
AKTV už sedm let hájí zájmy televizí. Bojuje s piráty a za nové zákony |
Doplnil, že ve všech případech to jsou témata důležitá, a přesto mnohdy přehlížená.
„Můžete se tedy těšit na méně či více provokativní přístup, ne nepodobný projektu Mediální bubliny na stejnojmenné webové stránce, který je také z naší dílny,“ slíbil Šimůnek.