Kampaň běží od prosince a naplánovaná je do konce ledna. „Hlavním důvodem, proč jsme se rozhodli Armádu České republiky podpořit bezplatnou kampaní, je skutečnost, že vnímáme její potřebnost, která se v současné době ukazuje ve zcela nové a pro naše generace nezvyklé podobě,“ vysvětlila mluvčí společnosti BigBoard Pavlína Stránská.
„Naše firma a tedy i naše nadace podporují armádu dlouhodobě. Už v minulém roce jsme se zapojili do úspěšné náborové kampaně a poskytli armádě 70 venkovních ploch. Současnou kampaň chápeme jako naše poděkování armádě, ale především chceme ukázat, že armáda je jednou z mála složek státu, která profesionálně a na velmi vysoké úrovni zvládá každý úkol, který je jí svěřen,“ připojil předseda představenstva skupiny BigBoard Richard Fuxa.
Armáda zůstává v boji. Proti covidu bude pomáhat do půlky příštího roku |
Nadace BigBoard podpořila současnou komunikační kampaň Armády České republiky (AČR) na více než 200 venkovních plochách v rámci celého Česka a pražského metra.
„Kampaň má s ohledem na její rozsáhlost velkou mediální hodnotu, nicméně my nepovažujeme za důležité sdělovat ať již hodnotu ploch nebo výši produkčních nákladů. Smyslem naší pomoci je zdůraznit, jak je v současné době AČR důležitá a je to vlastně od nás taková forma společenského poděkování a uznání,“ doplnila mluvčí.
Skupina BigBoard komunikačně podporuje aktivity armády dlouhodobě, například před několika lety stála u zrodu Asociace pro podporu aktivní zálohy. V minulosti pomáhala i vojákům, kteří utrpěli zranění v zahraničních misích s návratem k běžnému životu po propuštění z nemocnice.
„Vážíme si toho, že můžeme podporovat naše vojáky. Zároveň bych ale chtěl poznamenat, že to není naše jediná charitativní aktivita. Za dobu existence skupiny BigBoard jsme podpořili nejrůznější charitativní a společensky odpovědné projekty skrze reklamní plnění přesahující částku 250 milionů korun,“ dodal Fuxa.
Dohromady společnost BigBoard nabízí reklamní plochy v řádech tisíců kusů.