„Naší dlouhodobou vizí je přinést aktivní komunikaci pozitivních témat. Jsme největší skupinou českého a slovenského potravinářství, patříme mezi přední výrobce v chemickém průmyslu a jsme lídry ve výrobě hnojiv na evropské úrovni. Společnosti v našem koncernu jsou úspěšné, daří se jim i v těžké době a sbírají za to také řadu ocenění. Koncern Agrofert měl dlouhá léta pouze jednoho tiskového mluvčího, což je pro tak velkou skupinu netypické,“ vysvětlil personální ředitel koncernu Daniel Rubeš.
Bukovanská dříve zajišťovala komunikaci pro Iniciativu zemědělských a potravinářských podniků, jejíž je Agrofert členem. Dříve také pracovala v PR agenturách Ogilvy PR a Botticelli, poté byla také mluvčí Městské části Praha 3.
Heřmanský do Agrofertu přišel z banky ING, kde měl více než tři roky na starosti PR a CSR Předtím působil přes osm let jako PR manažer poradenské společnosti PwC. Zkušenosti sbíral také jako zástupce České informační agentury a redaktor Hospodářských novin.
Čabayová je součástí marketingového týmu koncernu už dva roky.
Karel Hanzelka končí na vlastní žádost jako mluvčí Agrofertu |
Koncern na konci loňského roku zaměstnával zhruba 32 tisíc lidí, z toho asi 22 tisíc v Česku. Kromě zemědělství a potravinářství vlastní lesnické společnosti, podniká v pozemních technologiích a technice, logistice, dopravě či v médiích.