Diskuze

Vlak má zpoždění? Dráhy zdrží přípoj, či vrátí jízdné

Měl váš vlak zpoždění a bojíte se, že vám ujede přípoj? Podle Českých drah i ČSAD nejsou vaše obavy na místě. "Vlak EuroCity čeká zhruba pět minut, protože jde o rychlý dálkový vlak. Jiné spoje čekají patnáct i více minut, především když se jedná ten den o poslední spoj," ubezpečuje mluvčí drah.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

sobak

16. 10. 2007 11:19
čd

v posledních 14 dnech nejsou české dráhy dopravcem ale jatkami , každý pátek a neděli se do jejích vlaků nedá dostat a vesele dál prodávají jízdenky  a navíc slováci a už i mi ve velké míře používáme kmb 2000 , takže v pátek není k hnutí už ani v chodbičkách , tento pátek vlak EC Praha - Krakow v praze na hlavním nádraží z nejasných důvodů nabral 25 minut zpoždění v olomouci má být 16:49 a kolem 17:15 odjíždí většina přípojů , zpoždění narostlo stáním v zábřehu kvůli protijedoucímu pendolinu na 35 minut , takže rychlíky a osobáky v olomouci velese ujeli , příjezd EC 17:22 odjezd rychlíku směr břeclav 17:19

MK

sobak

16. 10. 2007 11:19
Re: čd

, na infocentrum se obrátilo zhruba 200 nespokojených cestujících proč nepočkal rychlík 3 minuty když je na přestup 30 minut , baba se vysmála a dala knihu přání a stížností že oni s tím nemá nic společného za to může dospečer nebo výpravčí , ti se projistotu ve svých kancelářích nevyskytovali , a když dorazili tam se mě akorát vysmáli ať si jedu osobákem , žádné čekací doby 10 minut na EC , prostě žádný zákazník , ale otravující cestující , hlavně že čd jsou pořád státní a platíme je z našich daní a z jízdenek , prodat , pozvyhazovat polovinu nepotřebného personálu a hned se budou chovat jinak a vůbec statistika zpoždění za poslední dobu , žádný vlak na dálkových tratích na čas

JB

Nahar

14. 10. 2007 12:38
Zdržení posledního spoje

Už nějakých pár let jezdim po trase Jirkov, Plzeň a zpět, s přestupem v Chomutově. Velmi často se mi ale stalo, že přípoj v chomutově nepočkal a já musel jiným do Žatce, kde bohužel přípoj opět nepočkala  já se mohl akorát tak posadit a čekat 4!!!!! hodiny na ranní spoj. A při zpáteční cestě to není jiné!!!

Jediná výhoda v celé té situaci je, že znám veškerý personál z Žatecké železniční stanice, a restauračního zařízení......

JP

georgetown

14. 10. 2007 10:15
Cestování na trase České Budějovice - Praha - aneb pokus o to dostat se z jihu na sever ?

5 let jsem jezdil na trase ČB - Plzeň, 2 hodinová cesta vlakem bývala v pohodě a zpoždění bylo v řádech minut. Od loňského roku cestuji na trase ČB - Praha a to je horor. Stavba koridoru a schopnost pracovníků ČD se občas podobá vtipu. Na 2,5 hodinové trase jsem zažil zpoždění i 3 hodiny, někdy se stane, že vlak nedojede vůbec. Na snahu o reklamaci pracovníci ČD jen kroutí hlavou - nezbívá si jen stěžovat na nádraží :) Doufám v brzkou konkurenci Student Agency, jinak už mě stát v poli hodinu nebaví - se slovy průvodčího - nevím co se děje ....Autobus sice občas využiju, ale když člověk nemá rezervaci do spoje se čaato nedostane.

13. 10. 2007 23:19
hlášení nádražního rozhlasu

Také se mi stane, že podávané informace, které jsou hlášeny na nádraží jsou odlišné od reality. Například v Praze se mi stalo (a ne jednou), že vlak měl být, dle hlášení nádražního rozhlasu, disponovat restauračním vozem. Ale na trati Praha - Hradec Králové jsem tuto vymoženost už několik let nespatřil!

Nebo je občas podaná informace o výluce a žádná výluka není...

13. 10. 2007 23:12
důstojnost cestování

Občas se mi také stane, že v jedničce je to tam otřes a hrůza. Většinou se mi

to stane v rychlících na trati mezi Prahou a Hradcem Králové. Ve

vlacích vyšší třídy (EC/IC/SC) se to sice nestane, ale očekával bych

alespoň nějaký rozdíl. Ono je docela smůla si půl hodiny koupit

jízdenku do jedničky, když nevíte jak to v kupé nakonec bude vypadat.

13. 10. 2007 23:09
nacpané k prasknutí

Občas se mi stane, že spoje jsou přecpané k prasknutí -

naposled rychlík 11.10. z Brna do Hradce Králové a v sobotu 13.10.

motoráček (jeden vagon) ze Starkoče do Náchoda. V tu sobotu jsem si vzpomněl jednu scénu z filmu Velká filmová loupež, ve které vystupují z polského Fiatu  126  Maluch mimo Heleny a Jiřího Růžičkových vystupují několik herců. Moje sestra, která v Náchodě čekala na náš příjezd, nechtěla uvěřit kolik lidi z tohoto vagonku vystoupilo na peron...!

JP

Jirka Pinkava

15. 10. 2007 8:31
Re: nacpané k prasknutí

Zdravím rodáka do Náchoda ;o)) Mluvite mi ze srdce, jezdíval jsem stejnou trasu a stejné zážitky ;o) Náchod je kouzelnej a trasa Starkoč přes Václavice do Náchoda ... ten vagonek snad odveze asi 100 lidí ;o)))

13. 10. 2007 22:46
osobně jsem musel díky ČD přespat na nádraží v Pardubicích

Měl jsem v plánu jet půlnočním rychlíkem z Prahy a v Pardubicích přestoupit na noční víkendový spoj do Hradce Králové. Tento rychlík (Cheb - Košice) byl měl přijíždět na "Wilsoňák" již ve 22:41 hodin a odjíždět až šest minut po půlnoci. Nedávno jsem ale zažil nemilé překvapení: odjezd byl odložen o 60 minut, kvůli přípoji z Německa! Poté jsem absolvoval objížďku Prahy (v půli objížďky to asi najelo na špatnou kolej, protože jsme zastavili někde na mezi a po cca 30 minutách jsme nacouvali několik metrů a poté jsme pokračovali k jízdě). Do Pardubic to nakonec dorazilo s cirka dvouhodinovým zpožděním. Přípoj byl samozřejmě dávno v cílové stanici a tak mně nezbylo nic jiného, než na Pardubickém nádraží na lavičce přečkat další dvě hodinky, abych se prvním ranním spojem dostal konečně domů - do postele...

JK

Marsmeloun

13. 10. 2007 20:06
tot ak

Celá záležitost měla nepříjemnou dohru- další pátek jsem nastoupil na vlak z Brna domů a byl jsem průvodčím drsně obviněn z podvodu. Vůbec neposlouchal co mu říkám a snažil se mi strhnout body za celou jízdu. Nakonec řekl, že s tím nechce nic mít.

Snažil jsem se tu jízdu zrušit a nikde jsem nepochodil - v naší vesnici nikdo na stanici není a všude mě odmítli.

Měl jsem s tím spoustu problémů a nakonec mi to zrušili až na okrese.

Dobře, nejezdit vlakem se člověk může  rozhodnout a začít jezdit autem, jako já, po téhle zkušenosti. Nemůže si ale bohužel vybrat, aby jeho peníze z daní šly na financování ztrátového podniku neschopných lidí jako jsou ČD.

JK

Marsmeloun

13. 10. 2007 20:06
To tak

Jel jsem posledním přípojem v neděli večer do Olomouce - vlak měl asi 20 minut zpoždění.

Jezdím na kilometrickou banku, ale ve vlaku nebyl průvodčí a tak mi nikdo KB neodepsal.

Přestupoval jsem z R na R do Brna a vlak ujel. Paní mi a dalším asi 20 naštvaným lidem na informacích řekla, že můžu jet v jednu hodinu ráno a být v Brně ve 4. Šel jsem tedy spát na hotel a byl na ČD pořádně naštvanej.

Co mě ale totálně vytočilo? Paní mi odmítla odepsat kilometrickou banku, z odůvodněním, že to musí udělat v domovské stanici.

Do Brna jsem tedy jel druhý den autobusem. Pokoušel jsem se tedy zrušit jízdu v Brně - tam mě znovu odkázali na domovskou stanici

K

kuzmic

13. 10. 2007 20:00
víte jaký je rozdíl

mezi českými a japonskými drahami?když se v Japonsku zpozdí vlak,dráhy se omluví a vracejí jízdné.A u nás vlak třeba nepřijede vůbec,dráhy nevrací nic, a cestující se vrací domů./Šimek a Krampol/;-D

Írán zaútočil na Izrael. Armáda zachytila většinu střel, pomohli spojenci

13. dubna 2024  20:38,  aktualizováno  14.4 8:54

Sledujeme online Írán vyslal na Izrael desítky bezpilotních letounů a také rakety. Je to odveta za útok na íránský...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Ozbrojenci vtrhli do domu a svázali podnikatele s rodinou, zřejmě šlo o mstu

12. dubna 2024  9:44,  aktualizováno  15:08

Policisté z Česka i Německa pátrají na Domažlicku po ozbrojencích, kteří v noci na dnešek přepadli...

Na začátku byl tajný projekt. Jak vypadá stanice metra, kterou nikdy nejel vlak

14. dubna 2024

Premium Nenápadná plechová vrata naproti Úřadu vlády na pražském Klárově skrývají velké tajemství. Praha se...

Nechte si urážky, vzkypěla Jermanová. Migrační pakt vyvolal v debatě hádku

19. dubna 2024  16:46

Téma migračního paktu pořádně rozohnilo poslance, kteří se mu věnovali ve čtvrtek v pořadu 360° na...

V Polsku zatkli podezřelé z útoku kladivem na spolupracovníka Navalného

19. dubna 2024  11:29,  aktualizováno  16:32

Ve Varšavě byli 3. dubna zadrženi dva podezřelí z útoku na Leonida Volkova, spolupracovníka ruského...

Britští lékaři dělali pokusy na dětech, infikovali je nakaženou krví

Britští lékaři v 70. a 80. letech minulého století prováděli pokusy na dětech, stovky lidí...