"Ty bilboardy mi připadají vcelku vtipné," řekl iDNES.cz šéf opoziční ČSSD Jiří Paroubek. "Je to zajímavý oxymoron - Topolánek - věrný manžel, moudrý vůdce."
Sociální demokracie s tím však podle něj nemá nic společného. "Ale docela rád bych poznal autora, což se mi asi nikdy nepodaří. Rádi bychom ho zaměstnali pro jinou kreativní činnost," dodal bývalý premiér.
"Tento ubohý způsob předvolební agitace se objevil už před sněmovními volbami, tehdy se k těmto billboardům také nikdo nehlásil," řekl iDNES.cz mluvčí premiéra Topolánka Martin Schmarz.
"Premiér má za to, že tyhle billboardy se komentují samy, sám to komentovat nehodlá. Pouze k tomu dodává, že velice ostrá, nekorektní a nevkusná předvolební kampaň už jednou skončila volební porážkou ČSSD," tlumočil stanovisko předsedy vlády.