„Je to jeden z nejdražších typů reklamy,“ argumentoval Láska s tím, že předvolební billboardy ani nemají příliš velkou vypovídací hodnotu pro občany, pro voliče. Navrhl zakázat větší politické předvolební plakáty než 8 metrů čtverečních.
Nejkritičtěji k návrhu Lásky vystupovali senátoři zvolení za ODS. „Některé billboardy jsou esteticky krásné,“ řekl Jiří Oberfalzer. Jeho kolega Jaroslav Kubera řekl, že je odpůrcem billboardů a že je to především byznys pro ty, kdo billboardy dělají. „Bez toho zákona se prostě obejdeme, budeme žít jako dosud,“ odmítl zákaz billboardů.
Kriticky k návrhu kolegy Lásky vystoupila i Eliška Wagnerová zvolená také s podporou zelených. Zaujala ji Láskova argumentace, že billboardy „hyzdí česká města“. „Nemyslím, že je úkolem zákonodárců posuzovat estetiku,“ řekla.
Po několika vesměs kritických vystoupeních došlo ale nakonec k překvapení, když těsně neprošly návrhy na zamítnutí, což navrhl Kubera, i na vrácení zákona Láskovi k přepracování, jak navrhl Miroslav Antl z ČSSD. Zákonem se tak Senát dál bude dál zabývat ve svých výborech.