- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dluh ať platí Ti, kteří ho udělali. Obyčejní lidé to nebyli, že? A naše školství? Je nutno se vrátit před RVP a ŠVP! Ale o tom nikdo nechce mluvit.
A před kompetence, evaluace i kurikulární vzdělávání. Měly by být opět zavedeny osnovy a ministerští úředníci by se měli omluvit za svá zvěrstva, Za to, jakou náruč administrativy naložili na bedra všech učitelů.
Vazne by me zajimala konfrontace mezi Klausem a jeho "sefem" v ODS Fialou, ktery byl rektorem a ministrem skolstvi. A podle jeho tehdejsiho pusobeni by se asi na spouste vecech s Klausem neshodli.
Na rozdíl od Fialy, který nikdy skutečně neučil, můžeme Klause ml, považovat za odborníka na vzdělávání.
Otázka zní "z čeho jim přidat?" Půjčovat další peníze a nic nesplácet?
Zmrazil bych platy státních zaměstnanců dokud nebude splacen státní dluh.
Stačí slušně hospodařit a nevyhodit oknem za inkluzi několik miliard.
Tak panu Růžičkovi by burky nevadily - typický Topák.
no a nebo se diva po podstate veci.
Zatímco kapacity středních a vysokých škol jsou na úrovni populační exploze "Husákových dětí", tak mi z kapacitních důvodů nevzali kluka do školky přesto, že ji navštěvuje jeho starší bratr. Osobně se domnívám, že problém je v naprosté absenci tržního prostředí ve školství, což na druhou stranu vytváří prostředí korupční. A to mají státní úředníci moc rádi..
Problem s umistenim deti do skolek je tu vic, jak 18 let a porad se s tim nic nedela, i kdyz by na tom.politici nahnali body.
Rozhodne nepatrim mezi priznivce klanu Klausu, ale v tom, co se pise v tomto clanku s nim souhlasim.
Ten navrat pred osm let, ktery zminuje, je dost nefer. Tehdy byly deti s ruznymi postizenimi dost mimo, protoze sice mohly nastoupit do bezneho vzdelavani, ale nemely k tomu zadne podpurne prostredky. Chybely finance. To se ted meni. Jinak i inkluzi se podle me pocitalo uz v roce 2005, kdy byly zruseny osnovy pro zvlastni skoly a nebyly nahrazeny patricnym Ramcovym vzdelavacim planem. Jejich nastupce, ZS prakticke, nemely oporu v konkretnim RVP, jako tomu bylo u beznych ZS a ZS specialnich.
Dvacet let se o tom pořád jen mluví. Když jsem začal studovat pedagogickou fakultu, říkal jsem si, že pět let je dlouhá doba, hodně se toho změní. Nezměnilo se nic. Pak jsem pět let učil, nezměnilo se zase nic. Takže jsem musel přistoupit ke změně já. No a dneska mé děti učí paní v předdůchodovém věku.
Oproti tatikovi ma prehled a do problemu vidi. Ale jinak s tim nic nedela.
Jako ředitel PORG minimálně dobře vedl školu a byl veřejně činný. Akutálně nic moc víc, než jako zatím nikam nezvolený politik, dělat nemůže.
Demotivační je celé české prostředí. Pořád se dělá vše přes známé, kdo nemá známosti, ten skoro nemá šanci.
tak vyjeďte ven. Zjistíte, že známosti jsou to jediné, co má smysl opravdu aktivně udržovat.
ne vždy s klausem souhlasím, ale respektuju člověka s kvalitním názorem, a ten jej má. tady zazněly plodné myšlenky. škoda, že tam naproti jemu neposadili valachovou, která se nějakým záhadným způsobem stále drží v médiích a propaguje tu svou naivní představu o školství.
Jo, jo, škoda, že tam byli dva rozumní zástupci školství a ne bývalá paní ministryně. To by byla teprve zábavná debata.