Roman Čihalík, spoluzakladatel nového spolku proti reklamám na dezinformačních webech | foto: Michal Šula, MAFRA

Dezinformační mašinerii se koronavirus hodí, říká předseda spolku Nelež

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Ať nás rozděluje třeba oblíbená značka piva. Ne dezinformace. Takový apel do společnosti vyslal spolek Nelež, který bojuje proti dezinformačním webům. „Je zajímavé sledovat, jak téma koronavirus na sebe nabalilo původní hlavní témata dezinformací, jako je třeba migrace,“ říká předseda spolku Roman Číhalík.

Ať nás dělí třeba hádka o to, jestli je lepší Sparta nebo Slavie, káva nebo čaj a tak dále. Hlavně ať to nejsou dezinformace. Sedm zakladatelů spolku Nelež z řad reklamních kreativců, specialistů na vzdělávání a etiku v této oblasti a expertů na datovou analýzu chce odříznout dezinformační weby od peněz z reklamy a eliminovat tím jejich nebezpečný vliv.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se

Eurovolby 2024

Volby do Evropského parlamentu se v Česku uskuteční v pátek 7. a v sobotu 8. června 2024. Čeští voliči budou vybírat 21 poslanců Evropského parlamentu. Voliči v celé Evropské unii budou rozhodovat o obsazení celkem 720 křesel

Nejlepší videa na Revue