Informace o nehodách, uzavírkách, vše o aktuálním dění především na D1 ve dvou jazycích, ale i zpravodajství a tématické pořady pro motoristy. Rádio Dálnice vyrukovalo s ambiciózním projektem.
Sází na řidiče, jichž jen po nejfrekventovanější dopravní tepně D1 denně prosviští kolem padesáti tisíc. "Navíc druhý den tam jede drtivá většina jiných řidičů. Vidíme velký potenciál a ostatní stanice jsou asi naštvané, že na náš nápad také nepřišly. Píšou protestní dopisy politikům, chovají se jako magoři," tvrdí Pařízek.
Získali třiadvacet frekvencí
V sobotu Rádio Dálnice vysílalo poprvé. Stanice postupně - údajně v horizontu měsíců - pokryje velkou část českých dálnic. Chystá také nové frekvence, kterých může být v budoucnu až třiadvacet. Právě tolik jich totiž rádiu udělila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a Český telekomunikační úřad.
Blízkost kmitočtů jiných stanic také již byla terčem kritiky konkurence. "Nemáme ovšem možnost se tomu bránit," řekl před časem iDNES.cz Martin Hroch, šéf rozhlasové stanice Kiss 98.
Hlavní reklamní kampaň Rádio Dálnice plánuje spustit až v červnu po parlamentních volbách, kdy se uvolní reklamní plochy. Podnikatel Pařízek do rozjezdu projektu vloží kolem šedesáti milionů korun. Návratnost očekává do pěti let.
Dopravní servis v České republice poskytuje mnoho stanic, celoplošných i lokálních. Například Český rozhlas roky poskytuje informace prostřednictvím Zelené vlny.
Rádio Dálnice chce zaútočit na posluchače aktuálními novinkami každých patnáct minut. "Vysíláme i anglicky a německy. Tam také vidíme své možnosti. Velcí hráči proti nám brojí, chtějí branži zabetonovat, ale já věřím, že se náš dobrý nápad prosadí," uvedl Pařízek.