Nejdůležitější změna se týká diskutované přeměny Masarykova nádraží. V nejbližší době dojde k zúžení kolejiště tak, aby na nevyužitých plochách mohly vyrůst nové budovy. Radní pro oblast územního rozvoje Martin Langmajer by zde preferoval byty před administrativními budovami.
Bývalé nádraží Praha-střed by měl výhledově nahradit tunel mezi Karlínem a Smíchovem. Na místě zůstanou jen památkově chráněné historické nádražní budovy. Podle radního Langmajera ale k úplnému uzavření nádraží nedojde, dokud Praha nenajde náhradu. - přečtěte si "Masaryčku" nahradí tunel pod Prahou. Nejdřív ale za 40 let
Radní odsouhlasili například také změnu umístění stanice plánované trasy metra D u nemocnice v Krči nebo přemístění tramvajové smyčky ke stanici metra a zastávce městské železnice v Hostivaři. Výstavby se dočkají také takzvané brownfields, tedy opuštěné průmyslové oblasti v Modřanech nebo Sedlci.
Vzniknout by měl také nový železniční koridor mezi Prahou a Berounem nebo cyklistická trasa z Vinohrad přes Zahradní Město. Obyvatelé Strašnic a Záběhlic se dočkají nových ploch s městskou zelení.