náhledy
Stavba tunelu na pražském okruhu (18. června 2008) - V levém tunelu povedou dva jízdní pruhy, v pravém tři. Pravý tunel totiž stoupá a jeden jízdní pruh je určený pro kamiony, aby nebrzdily dopravu.
Autor: Jiří Koťátko, MF DNES
Stavba tunelu na pražském okruhu (18. června 2008) - Dělníci používají k ražbě bagry, ale také trhavinu. Odstřelují skálu dvakrát denně a to jen mezi 6 a 22 hodinou. V noci jim to zakázal hygienik.
Autor: Jiří Koťátko, MF DNES
Stavba tunelu na pražském okruhu (18. června 2008) - Výhled z tunelu do údolí Vltavy je impozantní. Nad údolím se tyčí jeřáby, které pomáhají při stavbě mostů mezi Komořany a Radotínem. Mosty překlenou dvě železniční tratě, dvě řeky a jednu dálnici a stanou se nejdelšími dálničními mosty v Česku.
Autor: Jiří Koťátko, MF DNES
Stavba tunelu na pražském okruhu (18. června 2008) - Zbývá prorazit 200 metrů. Pod Točnou prochází dva tunely. V jižním se proti sobě pracující party razičů setkaly letos v březnu. Severní roura bude proražena v srpnu.
Autor: Jiří Koťátko, MF DNES
Stavba tunelu na pražském okruhu (18. června 2008) - Zhotovitel stavby, firma Skanska, dnes pozval do podzemí i novináře. Práce v tunelu si prohlédl i redaktor MF DNES (na snímku).
Autor: MF DNES